Spletna stran lastnikov parcel občine Marčana
Ogled
Kontakt
Objavljena: 01.05.2022 ob 21:40:12
želimo, da se v 1. Maju veselite na vaših parcelah in upajmo,

da se bomo spet srečali na »čudovitem« kraju lepe Istre.

CilaKavran

Objavljena: 28.02.2022 ob 20:13:16
Morali smo sprejeti žalostno novico. Umrl je naš prijatelj Jože Slatnar. Z njim smo se spoznali v Kavranu.

Ta vas leži nad čudovitimi morskimi zalivi ob jugovzhodni obali Istre.

Za vse, ki so nas v slovenskih časopisih v osemdesetih vabili v nakup novo odmerjenih zemljišč v Kavranu, je bil ta kraj v Sloveniji tisti čas še popolnoma nepoznan.

Novodošli slovenski lastniki parcel v Kavranu, smo vsak po svojih močeh začeli z urejanjem svojih parcel. Najprej smo bivali v šotorih, nato v prikolicah, kasneje smo parcele v divjini že toliko uredili, da smo si lahko izgradili majhne ali celo malo večje hišice.

Vedno smo in bomo občudovali tvojo zgledno pionirsko zagnanost pri delu in vsestransko ustvarjalnost pri urejanju parcele in lepotnem spreminjanju do tedaj neobljudene Kavranske narave. V naravnem okolju istrske šikare je nad čudovitimi zalivi neopazno raslo čudovito v istrskem zelenju skrito naselje. Poleg morja in čudovite neokrnjene narave smo lahko začeli odkrivati čare dobrega gostoljubnega sosedstva.

Vendar naša sreča počitniškega sobivanju v Kavranu ni trajala dolgo. V mrtvi sezoni leta 2007 smo slovenski lastniki zemljišč v Kavranu, prejeli obvestilo o rušenju objektov na svojih zemljiščih in bili vabljeni na Odjel Inspekcijskog nadzora v Pazinu. Zbrali smo se in kot ena družina složno iskali rešitve za preprečitev rušenja naših 268 hiš oziroma objektov. Vendar žal nismo bili uspešni. Vseh 268 slovenskih objektov so junija 2007 porušili.

Lastniki zemljišč smo od tedaj organizacijsko povezani v Civilno iniciativo lastnikov parcel Kavran (CILA Kavran). Kot član našega Upravnega odbora je Jože s svojim požrtvovalnim delom, nesebično ustvarjalnostjo, prijazno komunikativnostjo in iznajdljivostjo, dobrosrčnostjo in občudovanja vredno vztrajnostjo, uspel ohraniti sodelovanje z Društvom lastnikov zemljišč KO Krnica Slovenija in vzpostaviti povezavo z Društvom Udruga Regoć iz Hrvaške. Do danes se je v teoriji kot tudi v praksi neumorno trudil, da med člani obstane trajni interes za ohranitev oz. obnovo našega naselja na naši zemlji v kavranski Istri.

Jože je bil dober, delaven, bister, hiter, prijazen, zelo zavzet za pomoč, rad hodil v hribe, bil je neumoren pohodnik. Radi smo ga imeli. Bil je srečen in vesel človek.

Dragi Jože, poskrbeli bomo, da ne odideš ampak kot dragocen spomin ostaneš z nami in nas še naprej hrabriš, da ne popustimo v naših skupnih prizadevanjih za povratek in obnovo našega naselja v kavranski Istri.

Objavljena: 01.05.2021 ob 14:19:36
Želimo vam prav vesele praznike za 1. maj!

Upajmo, da se morda kmalu spet srečamo na naših parcelah.

Cilakavran

Objavljena: 03.04.2021 ob 01:33:36
Vsem še vedno želimo lepe vesele Velikonočne praznike, saj smo v preteklosti, v tem času, že lahko uživali na »naših parcelah«.

Zanimivo je, da je leto 2021 spet volitveno leto tudi v Marčani. Upajmo, da se bodo morda sanje uresničile…. Spremljali bomo vse dogodke in posredovali vse informacije…

Bodite zdravi, skrbite za svoje in tudi za zdravje drugih, da bi lahko še naprej uživali lepote morja.

Civilna iniciativa

Objavljena: 25.12.2020 ob 15:51:33
Vsem želimo prisrčne Božične praznike in Zdravo, Srečno ter Veselo leto 2021!

Bodimo v bodoče še bolj prijateljski, ljubeznivi, razveseljivi in tolažljivi, pomagajmo si v nesrečah, bodrimo bolne in uboge, skrbimo drug za drugega, ne gojimo zamere, bodimo potrpežljivi, odpuščajmo zamere, imejmo se radi, in s tem bo

DEŽELA NAŠA – BO DEŽELA - DEŽELA SVETA!!!!!

Srečanja, da bi se na naših lastniških parcelah uživali in se pogosto srečevali, se ne dogaja skoraj več. Pomislite, saj je od takrat minilo že 13 let, ko smo bili izgnani. Nostalgija o »naših« čudovitih zalivčkih pa nas še vedno vleče v naš »morski raj«.

V letošnjem letu je bila v Marčani od 23. septembra do 13. novembra Javna razprava o dodatni Gradbeni coni v Marčani. Bili smo obveščeni s Spletne strani društva »Regoč«. Do sedaj Imamo informacijo, da je prispelo 150 predlogov. Lahko si ogledati tudi našo spletno stran in bi se lahko seznanili o preteklem postopku. Ob novi informaciji vas bomo spet obvestili.

P.S. Namesto dežja, vam pošiljam sneženo pokrajino s snežakom za Srečo!

62 strani
Stran naložena v 0.004 sekunde.